Reklamní kampaň se zaměřením na tisková média

DSpace Repository

Language: English čeština 

Reklamní kampaň se zaměřením na tisková média

Show simple item record

dc.contributor.advisor Ambrož, Jiří
dc.contributor.author Vilímková, Veronika
dc.date.accessioned 2010-07-20T07:23:08Z
dc.date.available 2010-07-20T07:23:08Z
dc.date.issued 2009-12-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14230
dc.description.abstract Teoretická část bakalářské práce obsahuje rešerši odborné literatury zaměřenou na marketingový komunikační mix, zvláště na propagaci. Dále se zde pojednává o technikách komunikace firmy Tescoma s.r.o. a je zde zmíněna problematika průzkumu trhu. V praktické části je představena firma Tescoma s.r.o., pro kterou byla práce vytvářena. Následuje vyhodnocení ankety, která sloužila ke zjištění povědomí o reklamě a firmě Tescoma s.r.o. a jejich možnostech umístění reklamy v časopisech. Závěrem jsou uvedená doporučení pro firmu Tescoma s.r.o. a je zvolena nejvhodnější reklamní kampaň cs
dc.format 78 cs
dc.format.extent 1188076 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingový komunikační mix cs
dc.subject propagace cs
dc.subject reklama cs
dc.subject reklamní kampaň cs
dc.subject metody výzkumu trhu cs
dc.subject anketa cs
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing communication mix en
dc.subject promotion en
dc.subject advertising en
dc.subject advertising campaign en
dc.subject the methods of market research en
dc.subject survey en
dc.title Reklamní kampaň se zaměřením na tisková média cs
dc.title.alternative Advertising campaign focusing on print media en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Světlík, Jaroslav
dc.date.accepted 2010-01-21
dc.description.abstract-translated The theoretical part of the bachelor thesis includes a literature search focused on the marketing communication mix, particularly on promotion. Furthermore, the techniques of Tescoma Communications Company Ltd are discussed here, as well as the issues of market research are mentioned. The practical part presents Tescoma Company Ltd., which the work was created for. An important part is an evaluation survey, which was used to determine the awareness of advertising and of the company Tescoma Ltd. within the possibilities for advertising in the magazines. At the end the recommendations are provided and the best advertising campaign is selected. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 13450
dc.date.assigned 2009-10-09
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
vilímková_2010_bp.pdf 1.133Mb PDF View/Open
vilímková_2010_vp.pdf 437.6Kb PDF View/Open
vilímková_2010_op.pdf 330.2Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account