Analýza corporate identity společnosti Servis Climax s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza corporate identity společnosti Servis Climax s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza corporate identity společnosti Servis Climax s.r.o.
Author: Jurečková, Petra
Advisor: Svoboda, Václav
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá problematikou corporate identity, a to jak všeobecně, tak i prakticky, na příkladu společnosti Servis Climax s.r.o. Cílem práce je seznámit čtenáře s jednotlivými prvky firemní identity společnosti Servis Climax s.r.o. Práce nastiňuje, jak společnost Servis Climax s.r.o. komunikuje se zákazníky, zaměstnanci i okolím, jaké typy produktů a služeb poskytuje, jaké prvky marketingového mixu používá v rámci svých kampaní a v neposlední řadě, jak dosahuje jednotného vizuálního stylu. Součástí práce je i průzkum, který je zaměřen jak na zaměstnance společnosti Servis Climax s.r.o., tak na obyvatele města Vsetín, kde společnost sídlí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1453
Date: 2006-05-15
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2011
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 2625


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
jurečková_2006_bp.pdfBlocked 2.424Mb PDF
jurečková_2006_vp.doc 204Kb Microsoft Word View/Open
jurečková_2006_op.doc 64Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account