Analýza spokojenosti zákazníků v neziskové organizaci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků v neziskové organizaci

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tesařová, Jana
dc.contributor.author Navrátil, Michal
dc.date.accessioned 2012-03-09T07:02:32Z
dc.date.available 2012-03-09T07:02:32Z
dc.date.issued 2011-04-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15269
dc.description.abstract Analýza spokojenosti zákazníků je zkoumána v neziskové organizaci Veronica, která působí v obci Hostětín. Jedná se o ekologický institut, jehož posláním je podpora šetrného vztahu k přírodě, krajině a jejím kulturním hodnotám. Centrum se věnuje environmentální výchově a vzdělávání. Cílem je vzbudit v lidech zájem a vztah k přírodě. Pro organizaci jsou důležitým prvkem ?zákazníci?, jejichž spokojenost se službami a ekologické myšlení je pro organizaci stěžejní. Centrum Veronica Hostětín je otevřeno jako vzdělávací středisko od podzimu 2006. Po pětileté činnosti je nezbytné tuto analýzu spokojenosti provést, aby organizace zjistila potencionální slabé stránky a jak její aktivity působí na zákazníky. cs
dc.format 54 s. cs
dc.format.extent 1979666 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject zákazníci cs
dc.subject nezisková organizace cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject plán výzkumu cs
dc.subject sběr informací cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject analýza údajů cs
dc.subject interpretace cs
dc.subject doporučení cs
dc.subject customers en
dc.subject non-profit organization en
dc.subject marketing research en
dc.subject research plan en
dc.subject information gathering en
dc.subject questionnaire en
dc.subject data analysis en
dc.subject interpretation en
dc.subject recommendations en
dc.title Analýza spokojenosti zákazníků v neziskové organizaci cs
dc.title.alternative Analysis of customer satisfaction in the non-profit organization en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vránová, Šárka
dc.date.accepted 2011-05-25
dc.description.abstract-translated Analysis of customer satisfaction is examined in the non-profit organization Veronica that operates in the village Hostětín. This is an ecological institute, its mission is to promote friendly relations to nature, landscape and cultural values. The center is dedicated to environmental education. The aim is to arouse interest in people and relationship with nature. For the organization are an important element of the "customers' satisfaction with the services and environmental thinking is crucial for the organization. Veronica Hostětín Center is an educational center opened in Autumn 2006. After years in this business, it is necessary to analyze the satisfaction of the organization to identify potential weaknesses and how its activity affects customers. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21254
dc.date.assigned 2011-02-25
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
navrátil_2011_bp.pdf 1.887Mb PDF View/Open
navrátil_2011_vp.pdf 1.261Mb PDF View/Open
navrátil_2011_op.pdf 142.3Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account