Příběh a jeho využití v propagačním textu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Příběh a jeho využití v propagačním textu

Show full item record

No preview available
Title: Příběh a jeho využití v propagačním textu
Author: Adámková, Lenka
Advisor: Křížek, Zdeněk
Abstract: Cílem bakalářské práce je potvrzení nebo vyvrácení hypotéz, zda obsahují propagační texty s příběhem jasné a srozumitelné sdělení pro spotřebitele, mají propagační texty s příběhem dostatečnou účinnost k tomu, aby vyvolaly silný zájem spotřebitele vedoucí ke koupi produktu? Bakalářská práce se skládá ze dvou částí. Teoretická část práce se věnuje historii vzniku příběhu, zařazení příběhu jako literárního žánru a tvorbě propagačních příběhů. Praktická část analyzuje konkrétní tvorbu propagačních textů s příběhem, ty jsou následně srovnávány s výsledky výzkumné sondy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15807
Date: 2011-05-13
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 18678


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
adámková_2011_bp.pdf 1.716Mb PDF View/Open
adámková_2011_vp.doc 116Kb Microsoft Word View/Open
adámková_2011_op.doc 122Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account