Pohádkové motivy v reklamě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Pohádkové motivy v reklamě

Show full item record

No preview available
Title: Pohádkové motivy v reklamě
Author: Přečková, Lenka
Advisor: Křížek, Zdeněk
Abstract: Bakalářská práce je věnována problematice užívání pohádkových motivů v reklamě cílené na malé děti. Pracuje především s pojmy pohádka a reklama, které vymezuje z pohledu jejich vnímání dětmi ve věku od 3 do 8 let. V praktické části na konkrétních příkladech reklam z celého světa dokumentuje možnosti užití pohádkových prvků v jednotlivých formách marketingových komunikací. Stěžejní částí celé práce je experiment provedený mezi dětmi ve věku od 3 do 8 let, jehož cílem bylo zjistit, zda užití pohádkových motivů v reklamě může pozitivním způsobem ovlivnit spotřebitelské chování těchto dětí. V závěru jsou vysloveny argumenty pro i proti užití pohádkových motivů v reklamě a popsány předpoklady jejich účelné aplikace do reklamních sdělení adresovaných právě dětem.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17972
Date: 2011-05-13
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 18715


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
přečková_2011_bp.pdf 17.29Mb PDF View/Open
přečková_2011_vp.doc 118Kb Microsoft Word View/Open
přečková_2011_op.doc 124.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account