Komparace e-shopů z hlediska použitelnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komparace e-shopů z hlediska použitelnosti

Show full item record

No preview available
Title: Komparace e-shopů z hlediska použitelnosti
Author: Wehrenbergová, Lenka
Advisor: Šula, Tomáš
Abstract: Tato práce čtenáře obeznámí s problematikou navrhování webů ve vztahu k jejich zaměření, funkci a cílové skupině. Teoretická část popisuje zásady navrhování webů, jejich formální a obsahovou stránku a dělení. Stěžejním atributem je zde použitelnost, respektive zdařilost implementace jejích principů u konkrétních e-shopů, jež je v praktické části hodnocena. Práce zkoumá vztah formy, funkce a uživatele ve vybraných českých e-shopech a vyvozuje doporučení pro jejich případný redesign, navrhování použitelného a úspěšného e shopu, nebo obecně zákaznicky orientovaného webu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19236
Date: 2011-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 26036


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
wehrenbergová_2012_bp.pdf 2.817Mb PDF View/Open
wehrenbergová_2012_vp.doc 152Kb Microsoft Word View/Open
wehrenbergová_2012_op.doc 152Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account