Analýza aktivních bankovních produktů pro retailovou klientelu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza aktivních bankovních produktů pro retailovou klientelu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kameníková, Blanka
dc.contributor.author Ponížil, Tomáš
dc.date.accessioned 2013-10-08T00:39:41Z
dc.date.available 2013-10-08T00:39:41Z
dc.date.issued 2012-06-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/22178
dc.description.abstract Předmětem této práce je analýza aktivních bankovních produktů pro retailovou klientelu. V teoretické části je popsán bankovní systém, charakteristika banky, členění bank a aktivní bankovní produkty. V praktické části jsou představeny čtyři vybrané banky a dále je práce zaměřena na samotnou analýzu nejběžnějších aktivních produktů. Obsahem analýzy jsou především bankovní poplatky, úrokové sazby a další související podmínky bank. Na závěr jsou vybrány nejvýhodnější produkty pro konkrétního klienta dle jeho možností a požadavků. cs
dc.format 64 s. cs
dc.format.extent 1442373 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject banka cs
dc.subject bankovní poplatky cs
dc.subject úroková sazba cs
dc.subject spotřební úvěr cs
dc.subject kontokorentní úvěr cs
dc.subject hypoteční úvěr cs
dc.subject bank en
dc.subject bank fees en
dc.subject interest rate en
dc.subject personal loan en
dc.subject bank overdraft en
dc.subject mordgage loan en
dc.title Analýza aktivních bankovních produktů pro retailovou klientelu cs
dc.title.alternative Analysis of Active Banking Products for Retail Customers en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Polách, Jiří
dc.date.accepted 2012-10-04
dc.description.abstract-translated The subject of this thesis is the analysis of active bank products for retail clientele. The theoretical part describes the banking system, the characteristics of a bank, division of banks and active bank products. The practical part presents 4 selected banks and an analysis of the most common bank products. The analysis itself focuses mainly on bank fees, interest rates and other related bank conditions. In conclusion, best products are chosen for specific client by his possibilities and requirements. en
dc.description.department Ústav financí a účetnictví cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/113 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 24412
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2012-08-13


Files in this item

Files Size Format View
ponížil_2012_bp.pdf 1.375Mb PDF View/Open
ponížil_2012_vp.doc 70Kb Microsoft Word View/Open
ponížil_2012_op.doc 68.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account