Projevy české kultury v televizní reklamě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projevy české kultury v televizní reklamě

Show full item record

No preview available
Title: Projevy české kultury v televizní reklamě
Author: Césarová, Eva
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá otázkou hudby a jejího místa v marketingové komunikaci, konkrétněji v reklamním spotu. V teoretické části se práce zabývá hudbou a jejím propoje-ním s marketingovou komunikací a nejčastějšími formami hudby, se kterými se v marke-tingové komunikaci setkáváme. Nejvíce jsou v teoretické části rozvinuty funkce hudby, které ve spojení s reklamou má. V praktické části se pak bakalářská práce snaží pomocí analytického výzkumu popsat funkce, které hudba ve vybraných spotech plní a její vliv na recipienty.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23771
Date: 2012-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 25954


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
césarová_2013_bp.pdf 1.612Mb PDF View/Open
césarová_2013_vp.pdf 52.40Kb PDF View/Open
césarová_2013_op.pdf 245.9Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account