Corporate identity a image Česka jako turistické destinace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Corporate identity a image Česka jako turistické destinace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vysekalová, Jitka
dc.contributor.author Kubíčková, Žaneta
dc.date.accessioned 2013-10-10T22:07:29Z
dc.date.available 2013-10-10T22:07:29Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23803
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá problematikou procesu budování destinační značky České re-publiky, tvorbou jednotného vizuálního stylu a jeho vlivem na image České republiky jako turistické destinace. Cílem diplomové práce je zobrazit povědomí a konotace zahraničních i domácích turistů o České republice a jejím vizuálním stylu. Teoretická část práce vyme-zuje teoreticko-metodologický rámec, nezbytný pro pochopení a zpracování dalších částí práce. Praktická část se prostřednictvím kvalitativních metod snaží zjistit a popsat, jakým způsobem jsou vnímány prvky vizuální identity mezi českými a zahraničními občany a jaké jsou rozdíly ve vnímání těchto prvků mezi zkoumanými národnostními skupinami. Projektová část definuje cíle a návrhy řešení aktuální situace prostřednictvím marketingo-vých nástrojů. cs
dc.format 99s. (178 362 znaků) cs
dc.format.extent 2258651 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Značka cs
dc.subject image cs
dc.subject korporátní identita cs
dc.subject logo cs
dc.subject rebranding cs
dc.subject turismus cs
dc.subject Brand en
dc.subject Image en
dc.subject Corporate Identity en
dc.subject Logo en
dc.subject Rebranding en
dc.subject Tourism en
dc.title Corporate identity a image Česka jako turistické destinace cs
dc.title.alternative Corporate Identity and Image of the Czech Republic as a Tourist Destination en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šramová, Blandína
dc.date.accepted 2013-05-22
dc.description.abstract-translated Diploma thesis deals with the process of building of a destination brand of the Czech Re-public, the creation of a unified visual style and its impact on the image of the Czech Re-public as a tourist destination. The aim of the thesis is to show awareness and connotations of the Czech Republic brand and its visual style within domestic and foreign tourists. The theoretical part defines terminology and methodological framework necessary to under-stand further parts of the work. The practical part, through qualitative methods, seeks to identify and describe the manner in which are perceived particular elements of visual iden-tity within Czech and foreign citizens, and show the differences in the perception of these elements between the studied national groups. The final part of the work defines the pro-ject objectives and proposed solutions to the current situation through marketing tools. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32452
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2013-04-18


Files in this item

Files Size Format View
kubíčková_2013_dp.pdf 2.154Mb PDF View/Open
kubíčková_2013_vp.pdf 52.18Kb PDF View/Open
kubíčková_2013_op.pdf 80.47Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account