Úroveň kritického myšlení u studentů andragogiky

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Úroveň kritického myšlení u studentů andragogiky

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Úroveň kritického myšlení u studentů andragogiky
Autor: Šrott, David
Vedoucí: Martincová, Jana
Abstrakt: Teoretická část práce poskytuje elementární informace o vztahu mozku, myšlení a schopnosti kriticky myslet. Zabývá se podkladem, obsahem a internalizací kritického myšlení a vychází z perspektivy komplementárního vztahu kognitivní vědy a andragogiky. Kritické myšlení je považováno za klíčovou kompetenci, celoživotní proces učení a před-poklad nejspolehlivějšího poznávání. Autor upozorňuje na limity kritického myšlení, zejména poznávací předpojatosti. Výzkumná část se zaměřuje na zjištění úrovně kritického myšlení u studentů andragogiky v oblastech usuzování, rozpoznávání domněnek, dedukce, interpretace a hodnocení argumentů, a zdali dochází k dynamice změn kritického myšlení v průběhu studia. K tomuto účelu posloužil Watson-Glaserův test hodnocení kritického myšlení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/33188
Datum: 2015-01-09
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 38793


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
šrott_2015_dp.pdf 1.707Mb PDF Zobrazit/otevřít
šrott_2015_vp.docx 19.10Kb Microsoft Word 2007 Zobrazit/otevřít
šrott_2015_op.docx 15.12Kb Microsoft Word 2007 Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet