Interní komunikace ve vybrané firmě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Interní komunikace ve vybrané firmě

Show full item record

No preview available
Title: Interní komunikace ve vybrané firmě
Author: Najtová, Jana
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Cílem této bakalářské práce je analyzovat nedostatky interní komunikace vybrané firmy a s pomocí dat zjištěných od zaměstnanců podat návrhy řešení, které povedou k vzájemnému pochopení a jednotě při naplňování cílů a firemní vize. V první teoretické části se práce zabývá cíli, aktivitami PR a také komunikačními kanály, které PR používá. Dále se věnuje teoretickým východiskům interní komunikace se zaměřením na její cíle, nástroje, předpoklady dobrého fungování a překážky, které efektivní interní komunikaci brání. Následně popisuje proces vedoucí k efektivnímu nastavení interní PR. V dalších kapitolách se zabývá marketingovým výzkumem a jeho metodikou. V druhé, praktické části, práce navazuje na zjištěné teoretické poznatky. Analyzuje komunikační nástroje firmy využívané pro interní PR. S pomocí metodologie dotazníků a focus group shromažďuje data a na základě získaných informací jsou pak navrhována možná řešení pro efektivní nastavení interní komunikace ve vybrané firmě.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34547
Date: 2015-01-30
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 40772


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
najtová_2015_dp.pdf 1.481Mb PDF View/Open
najtová_2015_vp.doc 149Kb Microsoft Word View/Open
najtová_2015_op.doc 149Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account