Vývoj ARA/AKA do roku 2002

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vývoj ARA/AKA do roku 2002

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pavlů, Dušan
dc.contributor.author Malár, Tomáš
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:24Z
dc.date.available 2016-06-06T08:30:24Z
dc.date.issued 2005-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35440
dc.description.abstract Analýza vývoje Asociace reklamních agentur a impulsů pro její vznik; důvody a pozadí pro tranformaci na Asociaci komunikačních agentur, její organizace a hlavní cíle její filozofie; ostatní aktivity a nastínění budoucnosti AKA a českého reklamního průmyslu vůbec v globalizující se Evropě.
dc.format 69 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Asociace reklamních agentur cs
dc.subject Asociace komunikačních agentur cs
dc.subject Rada pro reklamu cs
dc.subject Evropská unie cs
dc.subject Association of Advertising Agencies en
dc.subject Association of Communication Agencies en
dc.subject The Advertising Commitee en
dc.subject European Union en
dc.title Vývoj ARA/AKA do roku 2002
dc.title.alternative Development of ARA/AKA till the year 2002
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jurášková, Olga
dc.date.accepted 2005-05-24
dc.description.abstract-translated A survey of the main historical stages of the Czech advertising industry after 1990, along with stressing out the impulses that have lead to the establishment of the Association of Advertising Agencies in 1992, the reasons for the transformation into the Association of Communication Agencies and its main developing stages. A few chapters deal with the organization of AKA, its main goals and other activities. The end of this bachelor research paper outlines the possible future of AKA, and the Czech advertising industry, in the globalizing Europe.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 540
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2005-05-06


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account