Online komunikace značky Tigernuts.cz

DSpace Repository

Language: English čeština 

Online komunikace značky Tigernuts.cz

Show full item record

No preview available
Title: Online komunikace značky Tigernuts.cz
Author: Šmajzrová, Pavlína
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Tato bakalářská práce se zaměřuje na online komunikaci značky Tigernuts.cz. Jedná se o značku, která na českém trhu působí dva roky. Teoretická část práce vymezuje pojmy marketing, marketingový mix a jeho nástroje, marketingový komunikační mix a jeho části a nákupní chování a faktory, které jej ovlivňují. Teoretická část zahrnuje také definici výzkumných otázek. Praktická část popisuje dosavadní marketingové komunikace značky Tigernuts.cz a následně vyhodnocuje provedený výzkum, který spočíval v realizaci focus group. V závěru praktické části jsou sepsány návrhy a doporučení pro online komunikaci i marketingový a marketingový komunikační mix značky Tigernuts.cz
URI: http://hdl.handle.net/10563/41410
Date: 2017-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 47565


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
šmajzrová_2017_dp.pdf 6.261Mb PDF View/Open None
šmajzrová_2017_op.doc 150.5Kb Unknown View/Open None
šmajzrová_2017_vp.doc 150.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account