Ambientní média a jejich efektivita

DSpace Repository

Language: English čeština 

Ambientní média a jejich efektivita

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Marek, Vojtěch
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:18Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:18Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42568
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá problematikou ambientních médií a jejich efektivity. Cílem práce je analyzovat ambientní média z hlediska daných respondentů a porovnat jejich dů-vody pro daná stanoviska. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy vztahující se k tématu, přičemž jsou analyzovány také vztahy mezi nimi. V praktické části jsou pak, podle předem zvolených kritérií, uvedeny příklady ambientu z praxe. Dále jsou zde aplikovány výzkumy formou skupinových diskuzí a dotazníkového šetření, s jejichž pomocí budou zodpovězeny a zhodnoceny výzkumné otázky.
dc.format 65 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject ambientní média cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject efektivita cs
dc.subject kreativita cs
dc.subject sdělení cs
dc.subject spotřebitel cs
dc.subject ambient media en
dc.subject marketing communications en
dc.subject efficiency en
dc.subject creativity en
dc.subject communication en
dc.subject consumer en
dc.title Ambientní média a jejich efektivita
dc.title.alternative Ambient Media and Their Efficiency
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jermakov, Pavel
dc.date.accepted 2018-05-22
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with problematics of ambient media and its efficiency. The main target is to analyse ambient from the side of research participants and compare their opini-ons and reasons based on their answers. Theoretical part explains basic concepts of this topic and the relations between them. In practical part there are examples of particular am-bient media. Then forms of research like focus group and questionnaire are applied in prac-tise which can help answer the research questions.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50509
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2018-04-25


Files in this item

Files Size Format View Description
marek_2018_dp.pdf 3.131Mb PDF View/Open None
marek_2018_op.doc 154Kb Unknown View/Open None
marek_2018_vp.doc 150.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account