Budování značky PechaKucha Night Zlin

DSpace Repository

Language: English čeština 

Budování značky PechaKucha Night Zlin

Show simple item record

dc.contributor.advisor Káčerková, Eliška
dc.contributor.author Mazalová, Markéta
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:18Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:18Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42570
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se bude zabývat budováním značky projektu PechaKucha Night Zlin, který je organizován studenty Univerzity Tomáše Bati, především tedy Fakulty multimediálních komunikací, na úrovni dobrovolnictví a za účelem podpory místní umělecké a designérské kultury. PechaKucha Night Zlin byla ve Zlíně založena 4. března 2014 a od té doby do tohoto malebného města přivádí umělce nejrůznějších zaměření, designéry, architekty nebo kohokoliv, kdo má co zajímavého říci. V teoretické části je definován pojem značka a vše, co s ní souvisí, včetně jednotlivých prvků jejího budování a komunikace. Vzápětí dochází k rozklíčování pojmů, jako je projekt a event, projektový management a event management. Je popisován jejich vztah, rozdílnosti a jejich branding. V závěru teoretické části je metodika výzkumu, o které lze říci, že tvoří pomyslný úvod pro část praktickou. Ta už se zabývá konceptem PechaKucha Night, jak na obecné rovině, tak konkrétně ve Zlíně a výzkumem zaměřeným na budování značky. Výzkum má povahu kvantitativní, v podobě elektronického písemného dotazníku, která je pro lepší názornost doplněna o grafy a kvalitativní, pomocí hloubkových rozhovorů.
dc.format 73
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Budování značky cs
dc.subject značka cs
dc.subject brandbuilding cs
dc.subject branding cs
dc.subject projekt cs
dc.subject event cs
dc.subject eventový management cs
dc.subject management cs
dc.subject PechaKucha Night Zlin cs
dc.subject PechaKucha cs
dc.subject Brand building en
dc.subject brand en
dc.subject branding en
dc.subject project en
dc.subject event en
dc.subject event management en
dc.subject management en
dc.subject PechaKucha Night Zlin en
dc.subject PechaKucha en
dc.title Budování značky PechaKucha Night Zlin
dc.title.alternative Building the Brand of PechaKucha Night Zlin
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kupková, Zuzana
dc.date.accepted 2018-05-22
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with brand building of PechaKucha Night Zlin, an event based on volunteering and promoting local art and designer culture organized by Tomas Bata University students, mainly by those of the Faculty of Multimedia Communications. PechaKucha Night Zlin was founded on March 4, 2014 and has ever since been bringing different types of artists, designers, architects and anyone with something interesting to share to this lovely town. The theoretical part is focused on brand, its definition and every aspect of it, including each element of brand building and communication. That is followed by describing with terms, such as project, event, project management and event management, these are compared and contrasted. The last part of the theoretical part is concerned with methodology and is basically an introduction of the practical part, which is focused on PechaKucha Night concept and brand building research that consists of quantitative online questionnaires and qualitative in-depth interviews.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50511
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2018-04-27


Files in this item

Files Size Format View Description
mazalová_2018_dp.pdf 4.837Mb PDF View/Open None
mazalová_2018_op.doc 152Kb Unknown View/Open None
mazalová_2018_vp.doc 150.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account