Marketingové komunikace hudebního festivalu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace hudebního festivalu

Show full item record

No preview available
Title: Marketingové komunikace hudebního festivalu
Author: Vlčáková, Tereza
Advisor: Káčerková, Eliška
Abstract: Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingových komunikací multižánrového hudebního festivalu. Teoretická část je věnována hudebním festivalům jako takovým a dále nástrojům marketingových komunikací, které mohou být s festivalem spojené. Část druhá je dále zaměřena na analýzu marketingových komunikací konkrétního hudební-ho festivalu Colours of Ostrava. Analýza je prováděna na základě teoretické části a podložena dotazníkovým šetřením. Na konci práce je poukázáno, jaké chyby festival při komunikaci a později realizaci projektu dělá a následuje doporučení na zlepšení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42586
Date: 2018-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 50529


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
vlčáková_2018_dp.zip 36.64Kb Unknown View/Open None
vlčáková_2018_op.doc 154Kb Unknown View/Open None
vlčáková_2018_vp.doc 114.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account