Marketingová a komunikační strategie nově vznikající firmy na trhu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová a komunikační strategie nově vznikající firmy na trhu

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová a komunikační strategie nově vznikající firmy na trhu
Author: Gajdová, Tereza
Advisor: Káčerková, Eliška
Abstract: Cílem bakalářské práce je vytvořit návrh marketingové a komunikační strategie pro nově vznikající firmu na trhu. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část obsahuje pojmy, které souvisejí s tvorbou marketingové a komunikační strategie. Praktická část zahrnuje souhrn výsledků z kvalitativního šetření a zodpovězení výzkumných otázek. Dále také využívá poznatků z teoretické části při tvoření doporučujících návrhů pro tvoření marketingové a komunikační strategie pro nově vznikající firmu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47036
Date: 2021-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 59240


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
gajdová_2021_dp.pdf 1.018Mb PDF View/Open None
gajdová_2021_op.pdf 441.7Kb PDF View/Open None
gajdová_2021_vp.pdf 144.8Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account