Komunikace Dopravní společnosti Zlín-Otrokovice, s.r.o. během pandemie Covid-19

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikace Dopravní společnosti Zlín-Otrokovice, s.r.o. během pandemie Covid-19

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Zapletalová, Aneta
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:50Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:50Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47086
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá komunikací Dopravní společnosti Zlín-Otrokovice během pandemie koronaviru Covid-19. V teoretické části, která čerpá převážně z literárních zdrojů, jsou popsány pojmy vztahující se ke komunikaci, komunikačnímu procesu, krizové komunikaci a marketingovému výzkumu. Praktická část seznamuje s výsledkem výzkumného šetření, které zjišťovalo, jakým způsobem veřejnost vnímá komunikaci dopravní společnosti v krizové situaci. Cílem práce je zjištění, jakým způsobem společnost komunikaci zvládla a zda měla veřejnost dostatek zdrojů. V závěru práce jsou uvedeny nedostatky a návrhy jejich řešení.
dc.format 64 s. (97148 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Městská hromadná doprava cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject epidemie cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject Public transport en
dc.subject marketing research en
dc.subject epidemic en
dc.subject communication en
dc.title Komunikace Dopravní společnosti Zlín-Otrokovice, s.r.o. během pandemie Covid-19
dc.title.alternative Communication of the Zlín-Otrokovice Public Transport Company During the COVID-19 Pandemic
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pavelka, Jiří
dc.date.accepted 2021-05-24
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with crisis communication of Zlín-Otrokovice Transport Company during Covid-19 pandemic. The theoretical part describes communication, communication process, crisis communication and marketing research. The practical part is devoted to an analysis of the research, which aim is to find out, how the transport company mastered the communication with public. Finally, discovered deficiency and possible recommendations and suggestions to their solutions are presented at the end of this bachelor thesis.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59294
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2021-04-23


Files in this item

Files Size Format View Description
zapletalová_2021_dp.pdf 1.634Mb PDF View/Open None
zapletalová_2021_op.doc 137.5Kb Unknown View/Open None
zapletalová_2021_vp.doc 157Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account