Komunikační strategie pro nově vznikající e-shop s renovovaným nábytkem

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie pro nově vznikající e-shop s renovovaným nábytkem

Show full item record

No preview available
Title: Komunikační strategie pro nově vznikající e-shop s renovovaným nábytkem
Author: Zhořová, Alžběta
Advisor: Kocourek, Josef
Abstract: Podstatou diplomové práce je navrhnutí komunikační strategie pro nově vznikající e-shop s renovovaným nábytkem. Cílem práce je na základě teoretických poznatků analyzovat trh a konkurenci v oblasti renovovaného nábytku a na základě této analýzy vytvořit komunikační strategii. Teoretická část definuje základní pojmy z oblasti udržitelného marketingu, tvorby komunikační strategie a marketingového výzkumu. Praktická část se věnuje průzkumu trhu, situační analýze, kvantitativnímu výzkumu a studii sekundárních dat. V navazující projektová části je zpracována SWOT analýza a je vytvořen konkrétní návrh komunikační strategie.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47180
Date: 2021-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 59409


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
zhořová_2021_dp.zip 3.361Mb application/zip View/Open None
zhořová_2021_op.pdf 426.5Kb PDF View/Open None
zhořová_2021_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account