Marketingová strategie vybraného umělce se zaměřením na komunikační mix

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová strategie vybraného umělce se zaměřením na komunikační mix

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová strategie vybraného umělce se zaměřením na komunikační mix
Author: Danihelová, Soňa
Advisor: Šula, Tomáš
Abstract: Předmětem diplomové práce je návrh marketingové strategie vybrané umělkyně se zaměřením na komunikační mix, který bude následně aplikován v praxi. Teoretická část vymezuje důležité pojmy z oblasti marketingové komunikace, jejích nástrojů a marketingového výzkumu s ohledem na umělecký trh. Představeny jsou v ní také cíle a výzkumné otázky. Ty jsou zodpovězeny vyhodnocením výsledků v praktické části, v rámci níž je realizován kvantitativní i kvalitativní výzkum spolu s interpretací výsledků. Výsledky v projektové části slouží jako podklad pro tvorbu komunikační strategie. Ve třetí části se pojednává o vyspecifikování cílové skupiny a tvorbě persón, procesu plánování, nastavení správných komunikačních kanálů, možnostech realizace a dalších aktivitách, které mají za cíl společnými silami vytvořit tzv. synergický efekt a nastavit efektivní komunikaci pro amatérskou umělkyni na trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49243
Date: 2020-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 56434


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
danihelová_2020_dp.pdf 2.918Mb PDF View/Open None
danihelová_2020_op.doc 154Kb Unknown View/Open None
danihelová_2020_vp.doc 152Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account