Analýza propagace vybrané destinace cestovního ruchu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza propagace vybrané destinace cestovního ruchu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Lapuníková, Helena
dc.date.accessioned 2010-07-16T08:24:28Z
dc.date.available 2015-11-18T16:23:38Z
dc.date.issued 2008-05-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4983
dc.description.abstract Práce s názvem "Analýza propagace vybrané destinace cestovního ruchu" nabízí pohled do světa marketingu v oblasti turismu, který aplikuje na konkrétní destinaci - Opavské Slezsko - s hlubším zaměřením na Statutární město Opavu. Za využití teoretických poznatků a sběru dat souvisejících s problematikou se dostává k samotné podstatě, jíž je analýza jed-notlivých článků komunikace oblasti a jejich efektivnost. Důležitým výstupem práce je sestavení analýzy SWOT, která pomáhá dojít k závěrům a zhodnocením předem stanovené hypotézy. cs
dc.format 68 s., 22 s. příloh cs
dc.format.extent 2037128 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2015
dc.subject Klíčová slova: zážitkový marketing cs
dc.subject destinace cestovního ruchu cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject ko-munikační mix cs
dc.subject Corporate Identity cs
dc.subject strategický plán cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Keywords: Experiential en
dc.subject Event Marketing en
dc.subject Target Location in Tourism Trade en
dc.subject Marketing Mix en
dc.subject Communication Mix en
dc.subject Corporate Identity en
dc.subject Strategic Plan en
dc.subject SWOT Analysis en
dc.title Analýza propagace vybrané destinace cestovního ruchu cs
dc.title.alternative Promotion analysis in tourism trade for a target location en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kolínková, Libuše
dc.date.accepted 2008-05-30
dc.description.abstract-translated The following work under the title "Analysis of a chosen target location in tourism trade'q provides an insight into the field of marketing in the area of tourism and its development in the Opavian Silesia region, with a focus on the statutory town of Opava. The study is based on the use of relevant theories related to the subject, collection of data and analysis of particular kinds of communication of the area and their efficiency. An application of the SWOT analysis was helpful to reach my conclusion and assessment of the pre-defined hy-pothesis. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 7469
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
lapuníková_2008_bp.pdfBlocked 1.942Mb PDF View/Open
lapuníková_2008_vp.doc 56Kb Microsoft Word View/Open
lapuníková_2008_op.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account