Marketingová komunikace firmy Tescoma

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace firmy Tescoma

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová komunikace firmy Tescoma
Author: Zmeškalová, Kateřina
Advisor: Dolínková, Olga
Abstract: Cílem bakalářské práce je zhodnotit, se kterými komunikačními nástroji přijdou do kontaktu zákazníci nejčastěji, které komunikační nástroje využívají, a kterých naopak nevyužívají a považují je tedy za zbytečné a následný návrh možných zlepšení v rámci komunikačního mixu. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá komunikačním a marketingovým mixem a představuje komunikační strategie a fáze marketingového výzkumu. Tuto část zakončuje metodologie práce. Praktická část se zabývá představením firmy Tescoma a prvky komunikačního mixu, kterých aktuálně využívají. Dále jsou představeny a blíže popsány výsledky dotazníkového šetření, které jsou doplněny o poznatky Ing. Jindřicha Koláře, které byli získány na základě online rozhovoru. Je uplatněna analýza SWOT, následně zodpovězení výzkumných otázek a sepsána vhodná doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/50468
Date: 2022-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 62621


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
zmeškalová_2022_dp.pdf 2.217Mb PDF View/Open None
zmeškalová_2022_op.doc 140.5Kb Unknown View/Open None
zmeškalová_2022_vp.doc 114Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account