Analýza marketingové komunikace vybraného florbalového klubu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace vybraného florbalového klubu

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingové komunikace vybraného florbalového klubu
Author: Ištvánková, Veronika
Advisor: Bejtkovský, Jiří
Abstract: Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace vybraného florbalového klubu. Hlavním cílem této práce bylo zhodnocení současného stavu marketingové komunikace florbalového klubu a návrh doporučení pro její zlepšení. V teoretické části byly na základě literární rešerše charakterizovány základní prvky marketingu ve sportu, marketingové komunikace a také vytvořena teoretická východiska pro zpracování praktické části. V praktické části byl představen vybraný florbalový klub, zanalyzován současný stav marketingové komunikace klubu a následně vyhodnoceny výsledky realizovaných analýz. Výstupem praktické části jsou doporučení a návrhy na zlepšení současného stavu marketingové komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/50866
Date: 2022-02-11
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
ištvánková_2022_dp.pdf 2.076Mb PDF View/Open None
ištvánková_2022_op.pdf 209.2Kb PDF View/Open None
ištvánková_2022_vp.docx 42.44Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account