Agentura Zvonek v segmentu obchodování s realitami po internetu a způsoby její komunikace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Agentura Zvonek v segmentu obchodování s realitami po internetu a způsoby její komunikace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Zvonek, Miroslav
dc.date.accessioned 2010-07-16T09:48:25Z
dc.date.available 2010-07-21T08:57:21Z
dc.date.issued 2008-04-25
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/5147
dc.description.abstract Efektivní internetové marketingové komunikace přinášejí realitním kancelářím nové mož-nosti v segmentu obchodování s realitami. Ve své diplomové práci se zabývám tématikou obchodování s nemovitostmi prostřednictvím média 21. století - Internetu. Zaměřuji se na analýzu internetových marketingových komunikací v konkrétním existujícím subjektu, v realitní kanceláři Agentura Zvonek, a především analýzu nejužívanějších a nejefektivněj-ších nástrojů pro elektronický marketing v tak specifické oblasti, jako je realitní trh v České republice. V projektové části práce navrhuji konkrétní nástroje k dosažení požadovaných cílů, získaných na základě analýz v praktické části. cs
dc.format 100s. cs
dc.format.extent 3156182 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2010
dc.subject Internet cs
dc.subject internetové marketingové komunikace cs
dc.subject realitní kancelář cs
dc.subject e-marketingový mix cs
dc.subject e-marketing cs
dc.subject bannery cs
dc.subject internetová reklama cs
dc.subject Internet en
dc.subject e-marketing communications en
dc.subject estate agency en
dc.subject e-marketing mix en
dc.subject e-marketing en
dc.subject banners en
dc.subject internet advertising en
dc.title Agentura Zvonek v segmentu obchodování s realitami po internetu a způsoby její komunikace cs
dc.title.alternative Agentura Zvonek in business of trading with properties via internet and processes of their communication. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Juříková, Martina
dc.date.accepted 2008-06-02
dc.description.abstract-translated Effective marketing communications on internet bring new tools and possibilities to real estate agencies in branch of dealing with real property. In my diplomas work I am concer-ned with themes like dealing with real estates on the Internet, which is the medium of 21. century and has many advantages. I focus in the analysis of electronic marketing commu-nications in real company - estate agency Agentura Zvonek, especially the analysis of most widely used tools in e-marketing in so far specific sphere of business. In practical part of my work I apply factual advances to reach assigned aims. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 7573
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
zvonek_2008_dp.pdfBlocked 3.009Mb PDF View/Open
zvonek_2008_vp.doc 49Kb Microsoft Word View/Open
zvonek_2008_op.doc 57.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account