Využívání PR nástrojů ve firmě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využívání PR nástrojů ve firmě

Show full item record

No preview available
Title: Využívání PR nástrojů ve firmě
Author: Baroš, Michal
Advisor: Dolínková, Olga
Abstract: Bakalářská práce se zabývá jednotlivými PR nástroji a jejich využitím v praxi v rámci firmy, kde autor působí v souvislosti s novými koncepty reklamních předmětů. V teoretické části jsou definovány hlavní pojmy, teoretická východiska a stanoveny výzkumné otázky. Praktická část obsahuje návrh a realizaci marketingového výzkumu, seznámení se s reáliemi a filozofií firmy, včetně skladby klientů. Zahrnuta je i analýza používaných PR nástrojů, desk-research konkurence a metodologie výzkumu samotného. V závěrečné fázi se autor věnuje vyhodnocení výzkumu a z toho vyplývajícími návrhy na postup, či vylepšení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52808
Date: 2023-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
baroš_2023_dp.pdf 1.424Mb PDF View/Open None
baroš_2023_op.doc 120.5Kb Unknown View/Open None
baroš_2023_vp.doc 116Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account