Event marketing, jako nástroj brandbuildingu Studenstké unie UTB

DSpace Repository

Language: English čeština 

Event marketing, jako nástroj brandbuildingu Studenstké unie UTB

Show full item record

No preview available
Title: Event marketing, jako nástroj brandbuildingu Studenstké unie UTB
Author: Bílková, Gabriela
Advisor: Kazík, Martin
Abstract: Předmětem této práce je event marketing, jako nástroj pro budování značky. Teoretická část se věnuje vymezení základních pojmů v oblasti event marketingu, definování si výrazu brand a brandbuilding přes funkci neziskových organizací. Praktická část je zaměřena na představení spolku, o kterém tato práce pojednává, a to je Studentská unie UTB. Také uvádí informace o eventech, které spolek pořádá a jejich prezentaci na sociálních sítích. V neposlední řadě se zabývá marketingovým výzkum, který zjišťuje, jak studenti Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně vnímají Studentskou unii UTB.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52817
Date: 2023-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
bílková_2023_dp.pdf 1.018Mb PDF View/Open None
bílková_2023_op.doc 117.5Kb Unknown View/Open None
bílková_2023_vp.doc 159.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account