Budování značky HEAT Fit Zlín

DSpace Repository

Language: English čeština 

Budování značky HEAT Fit Zlín

Show full item record

No preview available
Title: Budování značky HEAT Fit Zlín
Author: Hofmanová, Klára
Advisor: Kazík, Martin
Abstract: Bakalářská práce se zaměřuje na budování značky HEAT Fit Zlín. V teoretické části jsou vymezeny pojmy, které se prolínají s částí praktickou. Jedná se o okruhy týkající se brandu a brandingu, digitálního marketingu a event marketingu. Součástí je také metodika práce, která se věnuje stanovení cílů a účelu práce a je zde popsána výzkumná metoda. Praktická část obsahuje kapitoly týkající se fitness centra HEAT Fit Zlín, eventu Active Day, a především kvalitativního výzkumu zkoumajícího vnímání a spokojenost zákazníků s fitness centrem.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52833
Date: 2023-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
hofmanová_2023_dp.pdf 1.385Mb PDF View/Open None
hofmanová_2023_op.doc 120Kb Unknown View/Open None
hofmanová_2023_vp.doc 158Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account