Komunikační strategie vznikající značky šperků

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie vznikající značky šperků

Show full item record

No preview available
Title: Komunikační strategie vznikající značky šperků
Author: Navrátilová, Barbora
Advisor: Kazík, Martin
Abstract: Bakalářská práce se zabývá zkoumáním komunikační strategie vznikající značky ručně vyrobených šperků. Teoretická část vymezuje pojmy související s marketingovým mixem v oblasti small business a komunikačním mixem v digitálním prostředí. Současně poskytuje náhled do světa značek ručně vyráběných výrobků, zabývá se nákupním chováním a marketingovým výzkumem. Praktická část se pak věnuje představení vznikající značky šperků, jejím produktům a současné komunikaci. Vyhodnocuje kvantitativní výzkum v podobě dotazníkového šetření, analýzu konkurence a analýzu SWOT.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52844
Date: 2023-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
navrátilová_2023_dp.pdf 2.751Mb PDF View/Open None
navrátilová_2023_op.doc 115Kb Unknown View/Open None
navrátilová_2023_vp.doc 158.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account