Vědomé budování a percepce značky Kofola

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vědomé budování a percepce značky Kofola

Show full item record

No preview available
Title: Vědomé budování a percepce značky Kofola
Author: Láník, Martin
Advisor: Göttlichová, Marcela
Abstract: Cílem bakalářské práce je zhodnotit brandingovou strategii společnosti Kofola a jejího vlivu na spotřebitele. Práce vychází z teoretických poznatků, které jsou vysvětleny v první části této práce. V teoretické části jsou popsány klíčové pojmy z oblasti brandingu, strategického řízení a plánování značky. V praktické části je provedena analýza společnosti Kofola a její brandingová strategie. Ke zjištění vlivu brandingové strategie na spotřebitele bylo provedeno dotazníkové šetření. Výsledky byly využity pro návrhy efektivnějšího brandingu společnosti Kofola.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52931
Date: 2023-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
láník_2023_dp.pdf 3.320Mb PDF View/Open None
láník_2023_op.doc 115.5Kb Unknown View/Open None
láník_2023_vp.doc 123Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account