Budování osobního brandu digitálních nomádů v online prostředí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Budování osobního brandu digitálních nomádů v online prostředí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gamalová, Kamila
dc.contributor.author Procházková, Eliška
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:25Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:25Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52941
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá budováním osobního brandu v online prostředí se zaměřením na novodobý trend digitálního nomádství, tedy životní styl jednotlivců, kteří kombinují práci a cestování. Hlavním cílem práce je objasnit, zda má pro digitální nomády smysl věnovat se budování osobního brandu v online prostředí, zjistit postoje digitálních nomádů k budování osobní značky online a zhodnocení případných přínosů, které jim tato aktivita přináší. Praktická část vyhodnocuje odpovědi vybraných digitálních nomádů, které byly shromažďovány kvalitativní metodou, konkrétně polostrukturovanými rozhovory, na jejichž základě byl zjišťován přístup participantů k budování osobního brandu online.
dc.format 63 s. (99 549 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject digitální nomádství cs
dc.subject práce na dálku cs
dc.subject cestování cs
dc.subject osobní brand cs
dc.subject osobní značka cs
dc.subject Digital Nomadism en
dc.subject Remote Work en
dc.subject Travel en
dc.subject Personal Brand en
dc.title Budování osobního brandu digitálních nomádů v online prostředí
dc.title.alternative Building the Personal Brand of Digital Nomads in the Online Environment
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2023-05-23
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with building a personal brand in the online environment with a focus on the modern trend of digital nomadism, the lifestyle of individuals who combine work and travel. The main aim of the thesis is to clarify whether it makes sense for digital nomads to engage in personal branding in an online environment, to identify digital nomads' attitudes towards building a personal brand online and to evaluate the potential benefits of this activity. The practical part evaluates the responses of the selected digital nomads, which were collected by qualitative method, namely semi-structured interviews, which were used to determine the participants' attitudes towards building a personal brand online.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 65736
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
procházková_2023_dp.pdf 2.037Mb PDF View/Open None
procházková_2023_op.doc 117.5Kb Unknown View/Open None
procházková_2023_vp.doc 137.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account