Využití veřejnoprávní televize k edukaci celospolečenských témat

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití veřejnoprávní televize k edukaci celospolečenských témat

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šramová, Blandína
dc.contributor.author Pummer, Michal
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:25Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:25Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52942
dc.description.abstract Předmětem bakalářské práce je analýza způsobu využití veřejnoprávní televize k edukaci ohledně celospolečenských krizových témat. Práce je zaměřena na věkovou skupinu 55+ a seniory. První část obsahuje obeznámení s cílovou skupinou, sociálním marketingem, vlivy médií v životě cílové skupiny a Českou televizí. Druhá část realizuje a vyhodnocuje průzkum v cílové skupině provedený dotazníkovou formou. Závěr obsahuje zhodnocení průzkumu, identifikaci celospolečenských témat a návrh možného ideálního způsobu pro edukaci skrze veřejnoprávní televizi.
dc.format 59 s. (87 745 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing služeb cs
dc.subject sociální marketing cs
dc.subject krize cs
dc.subject generace 50+ a média cs
dc.subject Česká televize cs
dc.subject senioři a média cs
dc.subject Service marketing en
dc.subject social marketing en
dc.subject crisis en
dc.subject generation 50+ en
dc.subject Czech television en
dc.subject seniors media en
dc.title Využití veřejnoprávní televize k edukaci celospolečenských témat
dc.title.alternative The Utilization of Public Television for Purposes of Educate a Society-Wide Topics
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vorlová, Růžena
dc.date.accepted 2023-05-23
dc.description.abstract-translated The subject of the bachelor's thesis is the analysis of the use of public television for education on a societal crisis topics. The thesis focuses on the age group of 55+ and seniors. The first part includes an introduction to the target audience, social marketing, the influence of media on the target audience's life, and Czech television. The second part conducts and evaluates a survey in the target audience using a questionnaire. The conclusion includes an evaluation of the survey, identification of societal crisis topics, and a proposal for a possible ideal way for education through public television.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 65737
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
pummer_2023_dp.pdf 2.083Mb PDF View/Open None
pummer_2023_op.jpg 1.757Mb JPEG image View/Open None
pummer_2023_vp.doc 117.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account