Hodnocení spokojenosti vybraných cílových skupin se zážitkovou agenturou Rikitan ú. z

DSpace Repository

Language: English čeština 

Hodnocení spokojenosti vybraných cílových skupin se zážitkovou agenturou Rikitan ú. z

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Pantálek Monsportová, Lucie
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:25Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:25Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52952
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá zkoumáním spokojenosti zákazníků s vybranou firmou výzkumnou metodou dotazníkové šetření. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretickou část tvoří literární rešerše, která byla zpracována na základě odborné literatury. V praktické části byl vyhodnocen výzkum a byla navrhnuta možná vylepšení marketingového mixu firmy.
dc.format 67 s. (76 860 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject školní výlet cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject spokojenost cs
dc.subject Rikitan cs
dc.subject marketing en
dc.subject school trip en
dc.subject customer en
dc.subject satisfaction en
dc.subject Rikitan en
dc.title Hodnocení spokojenosti vybraných cílových skupin se zážitkovou agenturou Rikitan ú. z
dc.title.alternative Target Group Satisfaction with Rikitan Experience Agency - Assessment
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vičanová, Zuzana
dc.date.accepted 2023-05-23
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the investigation of customer satisfaction with a selected company by the research method of questionnaire survey. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part consists of a literature research, which was based on the academic literature. In the practical part, the research was evaluated and possible improvements to the marketing mix of the firm were suggested.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 65795
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
pantálek monsportová_2023_dp.pdf 2.741Mb PDF View/Open None
pantálek monsportová_2023_op.doc 140Kb Unknown View/Open None
pantálek monsportová_2023_vp.doc 114Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account