Metaverse a možnosti jeho využití v marketingové komunikaci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Metaverse a možnosti jeho využití v marketingové komunikaci

Show simple item record

dc.contributor.advisor Štarchoň, Peter
dc.contributor.author Řidkošil, Václav
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:25Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:25Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52955
dc.description.abstract Tato práce se zabývá metaverse a možnosti jeho využití v marketingové komunikaci. Teoretická část obsahuje popis marketingové komunikace a jednotlivé součásti komunikačního mixu. Zároveň je v ní projednávána teorie, která se týká virtuálních světů metaverse a virtuálních realit. Zmíněna je také metodika, jež byla užita pro výzkum. V praktické části jsou uvedena sekundární data a konkrétní příklady marketingové komunikace ve virtuálních prostředích, které byly použity v dotazníkovém šetření. Celkové poznatky jsou následně analyzovány a interpretovány. V závěru autor zhodnocuje výsledky a předkládá návrhy a doporučení ohledně marketingové komunikace ve světech metaverse. Cílem práce je zjistit, jakým způsobem aktuálně nahlíží uživatelé virtuální reality a metaverse na současnou marketingovou komunikaci jednotlivých značek v tomto prostředí a zdali nějakým způsobem ovlivňuje jejich nákupní chování.
dc.format 44 s. (74 357 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject metaverse cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject virtuální realita cs
dc.subject virtuální světy cs
dc.subject virtuální prostředí cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject metaverse en
dc.subject marketing communications en
dc.subject virtual reality en
dc.subject virtual worlds en
dc.subject virtual environments en
dc.subject purchasing behaviour en
dc.title Metaverse a možnosti jeho využití v marketingové komunikaci
dc.title.alternative Metaverse and Possibilities of Its Usage in Marketing Communications
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jermakov, Pavel
dc.date.accepted 2023-05-23
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the metaverse and the possibilities of its use in marketing communications. The theoretical part contains a description of marketing communications and the individual components of the communication mix. It also discusses the theory concerning virtual worlds of the metaverse and virtual realities. The methodology used for research is also mentioned. In the practical part, secondary data and specific examples of marketing communications in virtual environments that were used in the survey are presented. Overall findings are then analysed and interpreted. Finally, the author evaluates the results and makes suggestions and recommendations regarding marketing communications in the metaverse worlds. The aim of the thesis is to find out how virtual reality and metaverse users view the current marketing communications of individual brands in this environment and whether it influences their purchasing behaviour in any way.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 65807
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
řidkošil_2023_dp.pdf 1.879Mb PDF View/Open None
řidkošil_2023_op.doc 357Kb Unknown View/Open None
řidkošil_2023_vp.pdf 163.3Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account