Analýza komunikace beachvolejbalového klubu BAVB

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza komunikace beachvolejbalového klubu BAVB

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Vrbková, Anna
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:26Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:26Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52962
dc.description.abstract Hlavním cílem práce je analýza marketingových nástrojů používaných u sportovního klubu Beach Academy Victoria Brno. Z analýzy se ukázalo, že klub potřebuje zefektivnit komunikaci převážně na sociálních sítích a více své sledující a zákazníky informovat. Teoretická část definuje pojmy z oblasti marketingu, jako je marketingový mix, komunikační nástroje a pojmy, které se týkají sportovního marketingu. Praktická část analyzuje jednotlivé nástroje komunikace klubu BAVB, rozhovor s předsedou klubu a vyhodnocení dotazníkového šetření. Na závěr jsou klubu BAVB doporučené návrhy pro zefektivnění komunikace a zodpovězeny výzkumné otázky.
dc.format 57 s. (87 885 bez mezer)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject beachvolejbalový klub cs
dc.subject BAVB cs
dc.subject marketing cs
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing communication en
dc.subject beach volleyball club en
dc.subject BAVB en
dc.subject marketing en
dc.title Analýza komunikace beachvolejbalového klubu BAVB
dc.title.alternative Communication Analysis of the BAVB Beach Volleyball Club
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gamalová, Kamila
dc.date.accepted 2023-05-23
dc.description.abstract-translated The main objective of the thesis is to analyse the marketing tools used by the sports club Beach Academy Victoria Brno. The analysis showed that the club needs to improve communication mainly on social networks and to inform followers and customers more. The theoretical part defines concepts from the field of marketing, such as marketing mix, communication tools and concepts related to sports marketing. The practical part analyses the different communication tools of the BAVB club, the interview with the club president and the evaluation of the questionnaire survey. Finally, the BAVB club's suggestions for making communication more effective are recommended and the research questions are answered.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 65824
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
vrbková_2023_dp.pdf 2.165Mb PDF View/Open None
vrbková_2023_op.doc 141.5Kb Unknown View/Open None
vrbková_2023_vp.doc 113.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account