An Analysis of Brand Perception of a Selected Company

DSpace Repository

Language: English čeština 

An Analysis of Brand Perception of a Selected Company

Show full item record

No preview available
Title: An Analysis of Brand Perception of a Selected Company
Author: Theuerová, Alžběta
Advisor: Vaculčíková, Zuzana
Abstract: Tato bakalářská práce se zaměřuje na vnímání značky z pozice zákazníka, protože je klíčovou součástí úspěchu značky. Teoretická část této práce se zaměřuje na vymezení pojmů jako je značka, hodnota značky, vnímání značky, marketingová komunikace a další. Praktická část se skládá z představení vybrané společnosti a analýzy anonymního dotazníku zaměřeného na cílovou skupinu vybrané společnosti. V závěru práce jsou na základě analýzy výzkumu předloženy doporučení na zlepšení vnímání značky vybrané společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53947
Date: 2022-11-07
Availability: Bez omezení
Department: Ústav moderních jazyků a literatur
Discipline: Anglický jazyk pro manažerskou praxi


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
theuerová_2023_dp.pdf 2.393Mb PDF View/Open None
theuerová_2023_op.doc 50Kb Unknown View/Open None
theuerová_2023_vp.doc 52Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account