Marketing a marketingová komunikace hudebního festivalu Ostravské dny

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketing a marketingová komunikace hudebního festivalu Ostravské dny

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Zelinská, Kristýna
dc.date.accessioned 2010-07-16T16:32:57Z
dc.date.available 2010-07-16T16:32:57Z
dc.date.issued 2008-05-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/6014
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu a marketingové komunikace hudebního festivalu. Nejprve se věnuji základním teoretickým poznatkům problémové oblasti - marketingu v kultuře a poté marketingu hudebního festivalu a jeho marketingovému mixu. Dále popisuji základní charakteristiky vybraného hudebního festivalu (Ostravské dny). Na základě informací je sestavena realizace marketingu organizace a kompletní marketingový mix. Poté formuluji vlastní návrhy na změnu sestavení současných cílových skupin festivalu Ostravské dny. cs
dc.format 68 s., 4 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 2520272 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject hudební festival cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject Marketing en
dc.subject music festival en
dc.subject marketing mix en
dc.subject target groups en
dc.title Marketing a marketingová komunikace hudebního festivalu Ostravské dny cs
dc.title.alternative Marketing and marketing communication of music festival Ostrava Days en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2008-05-29
dc.description.abstract-translated The thesis deals with problems of the music festival maketing. First of all I determine main theory aspects of the subject - marketing in culture and then marketing of music festival and his marketing mix. Then I describe main characteristics of selected music festival (Ostrava Days). Based on the information realization of organiyation marketing and completed marketing mix is composed. Finally I suggest own proposal for changes in current target groups of Ostrava Days Festival. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 7537
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
zelinská_2008_bp.pdf 2.403Mb PDF View/Open
zelinská_2008_vp.doc 55Kb Microsoft Word View/Open
zelinská_2008_op.doc 48.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account