Komunikační strategie e-Learningového serveru

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie e-Learningového serveru

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Pospíšil, Jan
dc.date.accessioned 2010-07-17T03:16:06Z
dc.date.issued 2008-04-25
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/7447
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá problematikou tvorby komunikační strategie nově vznikají-cího e-Learningového serveru. V teoretické části jsou zpracována teoretická a metodolo-gická východiska k problematice nových přístupů ve vzdělávání a marketingových komuni-kacích. Praktická část je věnována charakteristice produktu, jeho cílových skupin a marke-tingovým analýzám vnějšího a vnitřního prostředí společnosti a jejího produktu. V projektové části jsou definovány základní strategické cíle komunikace, je vytvořen creati-ve brief a na jejich základě je vytvořen rámcový návrh komunikační kampaně pro rok 2008/2009. cs
dc.format 76 s. cs
dc.format.extent 2226916 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2038
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject e-Learning cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Porterův model cs
dc.subject STEP analýza cs
dc.subject Computer Media cs
dc.subject s.r.o. cs
dc.subject EDU24.cz cs
dc.subject marketing cs
dc.subject školy cs
dc.subject školící zařízení cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject communication strategy en
dc.subject e-Learning en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject Porter 5 forces analysis en
dc.subject STEP analysis en
dc.subject Computer Media en
dc.subject s.r.o. en
dc.subject EDU24.cz en
dc.subject schools en
dc.subject training center en
dc.subject marketing communications en
dc.title Komunikační strategie e-Learningového serveru cs
dc.title.alternative E-learning server communication strategy en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2008-06-02
dc.date.vskp-available 2038-04-25
dc.description.abstract-translated This diploma work deals with the problems of the creation of newly rising e-Learning server strategy. There are elaborated theoretical a methodological starting points in the field of new approaches to the education and marketing communications in the theoretical part. The practical part is dedicated to the product characteristics, its target groups and to the market-ing analysis of outer and inner company environment and its product. There are defined basic strategic targets of the communication, creative brief is elaborated, and finally there is on their basis created general proposal of the communication campaign for years 2008/2009 in the project part. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 7558
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
pospíšil_2008_dp.pdfBlocked 2.123Mb PDF View/Open
pospíšil_2008_vp.doc 56Kb Microsoft Word View/Open
pospíšil_2008_op.doc 56Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account