Rekvalifikace jako prostředek motivace osobnosti k profesnímu rozvoji

DSpace Repository

Language: English čeština 

Rekvalifikace jako prostředek motivace osobnosti k profesnímu rozvoji

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chudý, Štefan
dc.contributor.author Stančíková, Jana
dc.date.accessioned 2010-07-17T07:11:11Z
dc.date.available 2010-07-17T07:11:11Z
dc.date.issued 2009-05-13
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/7809
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá dalším osobnostním rozvojem jedince formou rekvalifikace. Teoretická část zahrnuje vysvětlení základních pojmů, utváření osobnosti v kontextu výchovných procesů, vlastnosti osobnosti související s profesním růstem. Dále se zaměřuje na motivaci, rozvoj osobnostních kompetencí a nezaměstnanost z hlediska vzdělání. Praktická část je zaměřena na vlastní výzkum. Cílem kvantitativního výzkumu je posoudit motivaci účastníků rekvalifikací a efekt rekvalifikace jako jednoho z motivujících prvků k dalšímu rozvoji osobnosti cs
dc.format 61 s. cs
dc.format.extent 1522096 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject vzdělávání cs
dc.subject rekvalifikace cs
dc.subject celoživotní učení a vzdělávání cs
dc.subject education en
dc.subject requalification en
dc.subject lifelong learning and education en
dc.title Rekvalifikace jako prostředek motivace osobnosti k profesnímu rozvoji cs
dc.title.alternative Requalification as a mean of motivation towards one's professional development en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kročková, Štefánia
dc.date.accepted 2009-06-19
dc.description.abstract-translated This research paper addresses the further advancement of a person through requalifications. The theoretical part of the paper includes the explanation of the basic terms, the formation of a person under the influence of educational processes, and the attributes of a person linked to a proffessional advancement. It further discusses motivation, the advancement of a person's abilities, and unemployment directly influenced by education. The field work contains the actual research. The goal of the quantitative research is to judge the motivation of the participants and the final effect of requalification as one of the motivational factors in a further advancement of a person. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 12347
dc.date.assigned 2009-02-18
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
stančíková_2009_bp.pdf 1.451Mb PDF View/Open
stančíková_2009_vp.doc 49Kb Microsoft Word View/Open
stančíková_2009_op.doc 47Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account