Genderová interpretace české reklamy na luxusní a běžné zboží

DSpace Repository

Language: English čeština 

Genderová interpretace české reklamy na luxusní a běžné zboží

Show full item record

No preview available
Title: Genderová interpretace české reklamy na luxusní a běžné zboží
Author: Mičulková, Romana
Advisor: Zelinský, Miroslav
Abstract: Cílem bakalářské práce je specifikovat odlišnosti v interpretaci reklamy na luxusní a běžné zboží ženám a mužům a objasnit genderové prvky, které se v takto cílené marketingové komunikaci vyskytují. Závěry jsou vyvozeny na základě pozorování a následné analýzy tiskové reklamy v lifestylových časopisech cílených na muže a na ženy - Maxim a Cosmo-politan. Analýza se zabývá zkoumáním genderových a sémiotických prvků v reklamách a jejich vztahy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9264
Date: 2009-05-11
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 10521


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
mičulková_2009_bp.pdf 1.596Mb PDF View/Open
mičulková_2009_vp.doc 56Kb Microsoft Word View/Open
mičulková_2009_op.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account