Segmentace a spokojenost klientů na multifunkční budově HOUSE 64

DSpace Repository

Language: English čeština 

Segmentace a spokojenost klientů na multifunkční budově HOUSE 64

Show full item record

No preview available
Title: Segmentace a spokojenost klientů na multifunkční budově HOUSE 64
Author: Herudková, Klára
Advisor: Kazík, Martin
Abstract: Kvalifikační práce se zabývá identitou klientů na multifunkční budově HOUSE 64 ve Zlíně, jejich spokojeností a v neposlední řadě možnými dodatkovými službami, které by společnost CREAM Real Estate, jako obhospodařovatel této nemovitosti, mohla doplnit. Účelem profilace klientů je efektivně oslovit potenciální cílovou skupinu v podobě zájemců o pronájem obchodní jednotky či kanceláře, a to jazykem, kterému rozumí a informacemi, jež vyhledávají. Tento záměr je rozepsán v teoretické části, která obsahuje kapitoly o marketingu jako pojmu, marketingovém procesu, cíleném marketingu, marketingovém komunikačním mixu a vztahovém marketingu. Teoreticky je také popsán marketingový výzkum zastávající praktickou část bakalářské práce. Konkrétně kvantitativní výzkum v podobě dotazníkového šetření, jemuž předchází pre-test. Během pre-testu zástupci respondentů, tedy stávající klienti obchodní jednotky a kanceláře, doplní dotazník o jejich poznatky, které, budou-li relevantní, upřesní dotazníkové šetření, jež bude v digitální formě posláno zbylým respondentům.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52831
Date: 2023-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
herudková_2023_dp.pdf 1.796Mb PDF View/Open None
herudková_2023_op.doc 114.5Kb Unknown View/Open None
herudková_2023_vp.doc 159.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account