Segmentace a spokojenost klientů na multifunkční budově HOUSE 64

DSpace Repository

Language: English čeština 

Segmentace a spokojenost klientů na multifunkční budově HOUSE 64

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kazík, Martin
dc.contributor.author Herudková, Klára
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:19Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:19Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52831
dc.description.abstract Kvalifikační práce se zabývá identitou klientů na multifunkční budově HOUSE 64 ve Zlíně, jejich spokojeností a v neposlední řadě možnými dodatkovými službami, které by společnost CREAM Real Estate, jako obhospodařovatel této nemovitosti, mohla doplnit. Účelem profilace klientů je efektivně oslovit potenciální cílovou skupinu v podobě zájemců o pronájem obchodní jednotky či kanceláře, a to jazykem, kterému rozumí a informacemi, jež vyhledávají. Tento záměr je rozepsán v teoretické části, která obsahuje kapitoly o marketingu jako pojmu, marketingovém procesu, cíleném marketingu, marketingovém komunikačním mixu a vztahovém marketingu. Teoreticky je také popsán marketingový výzkum zastávající praktickou část bakalářské práce. Konkrétně kvantitativní výzkum v podobě dotazníkového šetření, jemuž předchází pre-test. Během pre-testu zástupci respondentů, tedy stávající klienti obchodní jednotky a kanceláře, doplní dotazník o jejich poznatky, které, budou-li relevantní, upřesní dotazníkové šetření, jež bude v digitální formě posláno zbylým respondentům.
dc.format 60 s. (77 026 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Spokojenost klientů cs
dc.subject kanceláře cs
dc.subject obchodní jednotky cs
dc.subject segmentace cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject HOUSE 64 cs
dc.subject CREAM Real Estate cs
dc.subject Client satisfaction en
dc.subject offices en
dc.subject business units en
dc.subject segmentation en
dc.subject communication en
dc.subject HOUSE 64 en
dc.subject CREAM Real Estate en
dc.title Segmentace a spokojenost klientů na multifunkční budově HOUSE 64
dc.title.alternative Segmentation and Renter Contentment on Multifunctional Building HOUSE 64
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bureš, Vladislav
dc.date.accepted 2023-05-22
dc.description.abstract-translated The qualification thesis deals with the identity of clients in the multifunctional building HOUSE 64 in Zlín, their satisfaction and last but not least possible additional services that CREAM Real Estate, as the property manager of this property, could add.This bachelor thesis. The purpose of client profiling is to effectively reach a potential target group of people interested in renting a business unit or office in a language they understand and with the information they are looking for. This purpose is elaborated in the theoretical part, which includes chapters on marketing as a concept, the marketing process, target marketing, the marketing communication mix and relationship marketing. The theoretical part also describes the marketing research representing the practical part of the bachelor thesis. Specifically, quantitative research in the form of a questionnaire survey preceded by a pre-test. During the pre-test, representatives of the respondents, i.e. existing clients of the business unit and the office, will complete the questionnaire with their findings which, if relevant, will refine the questionnaire survey which will be sent in digital form to the remaining respondents.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 65771
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
herudková_2023_dp.pdf 1.796Mb PDF View/Open None
herudková_2023_op.doc 114.5Kb Unknown View/Open None
herudková_2023_vp.doc 159.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account