Marketing na sociálních sítích pro profesionální vytrvalostní běžce

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketing na sociálních sítích pro profesionální vytrvalostní běžce

Show simple item record

dc.contributor.advisor Štarchoň, Peter
dc.contributor.author Zajíc, Martin
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:29Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:29Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53049
dc.description.abstract Tato akademická práce se zaměřuje na marketingem na sociálních sítích pro profesionální vytrvalostní běžce. V teoretické části jsou vysvětleny klíčové pojmy v oblasti marketingové komunikace, sociálních sítí a osobního brandu. Praktická část zahrnuje dva výzkumy. Prvním výzkumem je polostruktu-rovaný rozhovor s profesionálními atlety, kteří poskytli své názory na marketingovou komunikaci na sociálních sítích. Druhým výzkumem je dotazníkové šetření na Instagramu, kterého se zúčastnili uživatelé sociálních sítí, kteří sledují profesionální vytrvalostní atlety. Na základě těchto výzkumů byly formulovány dílčí a celkové závěry. Výsledkem práce jsou odpovědi na dvě otázky: zda je pro profesionální vytrvalostní atlety důležité budovat svůj osobní brand na sociálních sítích a co nejčastěji sledující od atletů očekávají.
dc.format 43 s. (72 814 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject profesionální vytrvalostní běžci cs
dc.subject Instagram cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject sportovní marketing cs
dc.subject ifluencer marketing cs
dc.subject professional long-distance runners en
dc.subject Instagram en
dc.subject social media en
dc.subject sport marketing en
dc.subject influencer marketing en
dc.title Marketing na sociálních sítích pro profesionální vytrvalostní běžce
dc.title.alternative Social Media Marketing for Professional Long-Distance Athletes
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2023-05-24
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis focuses on marketing on social media for professional long-distance runners. The theoretical part explains the basic concepts related to marketing communication, social media, and personal branding. The practical part includes two research studies. The first study is a semi-structured interview with professional athletes who provided their opinions on social media marketing communication. The second study is a questionnaire survey via Instagram Stories that was participated by social media users who follow professional long-distance runners. Based on these studies, partial and overall conclusions were formulated. The results of the thesis answer two questions: whether it is important for professional endurance athletes to build their personal brand on social media, and what followers of athletes most commonly want to see.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 65746
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
zajíc_2023_dp.pdf 3.908Mb PDF View/Open None
zajíc_2023_op.doc 118.5Kb Unknown View/Open None
zajíc_2023_vp.pdf 163.0Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account